Τι πρέπει να προσέχουμε στο αυτοκίνητο μας κατα την καραντίνα

Τώρα με τον κορωνοϊό δεν πρέπει να προσέχουμε την υγεία μας μόνο για μας αλλά και την υγεία του αυτοκίνητού μας,  το οποίο έχει μέρη που δοκιμάζονται κατά την ακινησία λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας,

Τι πρέπει να κάνουμε για να είναι λειτουργικό όταν το χρειαστούμε.

Σημαντικό το που το σταθμεύουμε.

Πρέπει να μας δίνετε η δυνατότητα να επιβλέπουμε εύκολα όλο το αμάξωμα εξωτερικά και να μην υπάρχουν κρυφά σημεία κατά τον οπτικό έλεγχο. Στο σημείο αυτό να μην κάθονται από πάνω στα σύρματα ή τα μπαλκόνια πτηνά, να είναι όσο το δυνατό μακριά από τις αποχετεύσεις και κάδους απορριμμάτων και να υπάρχει περιθώριο 1 μέτρου μπρος πίσω. Τέλος δεν βάζουμε χειρόφρενο και τοποθετούμε την πρώτη ταχύτητα αν έχουμε μηχανικό σασμάν ή αν έχουμε αυτόματο βάζουμε τον επιλογέα στην θέση P.

Να αφαιρούμε όσο το δυνατόν ποιο σύντομα ακαθαρσίες και κοτσιλίες για να μην χαλάσει το χρώμα του οχήματος μας.

Να έχουμε ψεκάσει την καλωδίωση του με κάποιο  σπρέι για τα ποντίκια ώστε να μην φωλιάσουν εσωτερικά και την καταστρέψουν.

Όταν τα ελαστικά είναι πολύ καιρό α κινητοποιημένα χαλάνε. Μια έξυπνη λύση είναι να  κάνουμε μια γραμμή με κιμωλία και όταν παρκάρουμε ξανά να προσέχουμε να είναι ή γραμμή της κιμωλία στο επάνω μέρος του ελαστικού οπότε την σβήνουμε με νερό και κάνουμε νέα στο σημείο που ακουμπάει στο έδαφος.

Όταν το σταθμεύουμε να έχουμε πάντα με ανοικτούς τους αεραγωγούς ώστε να αερίζετε εσωτερικά το όχημα. Προσέχουμε να κλείνουμε με μεγάλη προσοχή πόρτες, παράθυρα, πορτ μπαγκάζ.

Ενα άλλο σημείο που χρειάζεται προσοχή είναι η μπαταρία του οχήματος καλό είναι να αφαιρούμε τα καλώδια από τους πόλους της μπαταρίας.

Αφαιρούμαι τους υαλοκαθαριστήρες από το παρμπρίζ και τους τοποθετούμε στο εσωτερικό του οχήματος σε σημείο που να μην τους βλέπει ο ήλιος.

Τέλος κάθε δεύτερη μέρα βάζουμε τον κινητήρα εμπρός για να ανέβουν τα λάδια πάνω και το κρατάμε σε λειτουργεία για 5 λεπτά, προσοχή έχουμε συνδέσει τους πόλους της μπαταρίας ξανά.

Comments are closed.